yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, September 16, 2015

SEBELUM KORANG BERHIMPUN UNTUK MARUAH MELAYU KEMUDIAN NAK SALAHKAN CINA CUBA BACA KENYATAAN NI DULU

                          Sumber: FB

5 comments:

Anonymous said...

LEBIH BAIK DATUK JAMAL HIMPUN ORANG MELAYU DAN CARI JALAN MACAM MANA NAK SELESAIKAN KES DADAH, RAGUT, ZINA YANG MAJORITI NYA ORANG MELAYU. TIDAK PERLU BUANG MASA RAKYAT DENGAN AGENDA POLITIK. BERSIH 4.0 BUKAN ADA KAITAN DGN PERKAUMAN . ALL RACES WERE THERE. WALAPUN MELAYU TIDAK RAMAI. PERHIMPUNAN BAJU MERAH NI KALAU DAH BAKAR DAN PIJAK GAMBAR PEMIMPIN , TAKDA BEZA LA DENGAN BERSEH 4.0.

kampong lad said...

habag mai (bekas) wakil rakyat umno/bn mana yg miskin.

Anonymous said...

Melayu Kampong memang BODOH BAHALOL dan malas pulak

Padan lah papa kedana miskin makan kangkong dengan keli saja

ALLAH bagi otak tak di guna , tau tau nak entot saja sampai dapat anak buang ke masjid

Apa lagi yang Melayu Kampong pandai pon?

Anonymous said...

ironi nya..dh la begitu rupa muslim kat malaysia ni..dalam masa yg sama apa parti pun semua perbodohkan rakyat hehe..
kerana apa?

kerana itulah sifat parti2 yg terbentuk kerana berhukum dengan demokrasi lord reid..

parti2 ni perangai dia sama saja..kalo ko jujur perhatikan..cuma bezanya dasar apa yg dia bawa registerkan berhukum dgn demokrasi lord reid ni..
antara hukum paling utama setelah diregister ialah..
dasar2 tadi wajib disandarkan pada undi2 manusia termasuk penyembah2 berhala di p.r.u dan di parlimen...

so... ada parti yg bawa dasar bangsa masing2 diregisterkan lalu kene berhukum dngnnya..ada yg bawa dasar kesamarataan xkira bangsa lalu diregisterkan lalu kene berhukum dgnnya..ada yg bawa dasar agama tuhan yg esa diregisterkan lalu dasar agama tuhan yg esa kene berhukum dgnye...
dasar agama tuhan yg esa tu bhai...

dasar/hukum tuhan yg esa ni...hukum tuhan yg esa tau... diregisterkan berhukum dgn hukum manusia...
pehhh hahaha..
hukum tuhan yg esa tu..

dah le gitu semua parti ajar muslim dgn keyakinan yg sama..iaitu kene tukar kerajaan baru hidup kita muslim akan berubah bahgia..dari kurang beragama jadi beragama..dari xda duit jadi ada duit..dari xda keta jadi ada keta hehe..dari x solat jadi solat...gitu le lebih kurang...

kata mereka2 ni..yakinilah mereka2 ni..baik umno baik parti mana pun semua ajar benda yg sama..

hehe...inilah keyakinan karut yg dipasang dalm hati tiap2 muslim hehe..

tertipu dalam tertipu dalam tertipu...hehe
tapi masing2 folo parti politik masing2 mcm ye2,mcm folo agama tu hahaha..hadoi..lawak r

Naucarok Durianmala said...

Melayu Bandar lagi la bodo psl hidup langgar hukum dlm semua aspek hidup; rumah hutang kereta hutang jamban dlm rumah macam yahudi brg2 makan sums mari dr kampung pastu korang kja bg komitmen habis pd sistem toghut dajjal Dan majikan kafir yg sbnarnya memusuhi Islam. Apala baflo sgt korang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)