yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, September 1, 2015

PROVOKASI PERKAUMAN MACAM NI DAH LAPUKLAH (GAMBAR)


Semua org tahu isu perkauman ialah talian hayat umno...

5 comments:

Anonymous said...

Penulisnya otak beku.
Sesuai jadi kera sumbang duduk dlm hutan.
Sapa2 kalu jumpa penulis tu, bagitau dia, malaysia ni bukan bapak dia sorang yg punya.

1'm not a robot said...

Kalau betul cina tampal pun org2 macam korang tetap tak percaya jugak atau tak kisah pun.Tapi kalau korang kenal cina mesti korang tahu yg cina sebenarnya sangat rasis.Cina yg korang biasa campur kat opis korang tu memanglah tak tunjukkan depan korang belang sebenar diorang.Lee kuan yew pun sebelum jajah s'pura siap pakai songkok masuk kg Melayu mcm cina dap masuk surau baca ayat quran.Melayu tipikal biasanya akan terpedaya.

Satu2nya bangsa yg sambut hari perayaan mengikut bangsa adalah cina.Cina tetap kekal cina walaupun hidup beratus tahun di negeri orang.Contohnya baba nyonya di Melaka dan cina2 di US.Tapi Melayu akan segera hilang jatidiri Melayu dalam tempoh puluhan tahun saja di tempat orang contohnya Melayu di Sri Lanka dan Afrika Selatan.Ini fakta.

Borhan Sharif said...

Pi MAMPOS LAH pasal BANGSA...aku ni kacukan berbagai BANGSA.... yang penting adalah kita ISLAM...betul betul ISLAM.

Bila kita mampus nanti...soal BANGSA tak ada...yg dinilaikan dari sudut amalan ISLAM nya jer...

Yang sibuk pasal BANGSA ni sebenarnya tak bersaing...tu sebenarnya.

Anonymous said...

Maaf kpd bangsa malaysia tp aku agak prejudis walaupun aku bukan umno.akupun tak tahu mana aku kutib hal yg prejudis itu.pada aku singapore adalah contoh terbaik
Untuk kita lihat.bila kuasa diperolehi oleh cina maka melayu akan hilang entah kemana.cuma masalahnya dgn melayu adalah tdk amanah n tdk percaya kpd agama sendiri.sikap mementingkan diri pemimpin melayu akan memakan korban.

Kapucina said...

lawak zaman 60an

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)