yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, February 15, 2015

INILAH RUPA BANGANG ABADI (GAMBAR)


7 comments:

mountdweller said...

Nampak pada rupa dan gaya badannya dia sendiri pun tak lama lagi kot?

Minta-minta doa yang dipohonnya akan diterbalikkan Allah kepada dirinya!

Azzue Nestorm said...

Masya'Allah...kenapakah masih ada hamba Allah yang seperti ini? Tidakkah kita tahu bahawa kita juga akan mati kerana mati itu adalah pasti? Walaupun tidak sehaluan di arena politik, kita tidak harus bertindak demikian...kita sepatutnya muhasabah diri kita dan keluarga kita sendiri dan mendoakan yang baik2 kepada musuh2 kita. Adakah kita tidak pernah melakukan sebarang dosa dan kesalahan? Kenapakah mereka ini benci yang amat sangat terhadap Anwar Ibrahim dan Tok Guru? Adakah dua insan ini telah menyusahkan ataupun menyakitkan hati anda dan keluarga anda? Kalau ada, apa salahnya jika kita memaafkan kesalahan mereka? Kalau tiada, anda harus ingat pembalasan Allah swt nanti...kalau kail panjang sejengkal,lautan dalam jangan diduga...tidak bolehkah kita bersangka baik terhadap orang lain??? Fikir2 kan lah...masa kita akan tiba juga nanti...insyaAllah kita semua diberikan hidayah oleh Allah swt dan sentiasa dalam peliharaan dan perlindungan Allah swt...

Anonymous said...

Kasihan kpd ibubapanya/isterinya/anak-anaknya kerana mendapat anak/suami/bapa yg celaka ini.

Anonymous said...

giliran kamu nanti kami nak hantar pisang kat berokkera yg berkeliaran dihutan

Gerakan Anti Najib/Rosmah said...

Elok ler gi mampus sekali dengan brahim ali bila nama dah mula dilupakan maka jalan mudahnya provok pemimpin PAS kuat-kuat sikit, baru orang kena. TGNA dan para pemimpin pergi meninggalkan jasa yang cukup besar buat umat Islam. Brahim dengan mamat gila ni tinggalkan anak-anak berudu. Bukan itu sajer, para katak-katak pun naik malu dan mengatakan yang mereka tidak ada kena mengena dengan spesis brahim ali. Jadi orang pun 5 sen pun dok guna, kalu jadi apam boleh juga buat cicah kari. baik jadi orang. Macam si kulup yang tak dapat 'Latuk' walau pun siang malam mengampu Najib, at last Jacke Chan juga dapat 'Latuk'. Tapi brahim doh janji kat kulup, jika dia jadi PM brahim kata gua kasi lu 'Tan Sri' dan kalu dok cukup juga Brahim bagi 'Tun' kat kulup pasal dia kawan sehidup semampus dengan brahim.

Anonymous said...

manusia yg paling bangang

Anonymous said...

Klau nk tunjuk bangang,tunjuk sikit2 sudah lah,aku hairanlah, kenapalah tuhan jadikan dia manusia....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)