Friday, November 7, 2014

KALAU MACAM NI, PENYOKONG PR TAK PERLULAH BAYAR APA2 CUKAI LAGI (GAMBAR)


4 comments:

Umnotolol said...

dgn ini maka kerajaan umno jg jgn ambil cukai dlm apa bentuk pun dpd org PR dan anak cucu mereka.

bg yg telah membayar cukai dpd org PR, maka kerajaan hendaklah memulangkan kesemua cukai itu bermula dpd mereka mula menyokong PR.

bg negeri2 di kuasai PR, segala bantuan kerajaan jghendaklah dihentikan dan ditarik balik jika dinikmati oleh org umno sebb org umno bodoh dn tktau manafaatkan nikmat yg diberi selain dpd utk tujuan fitnah liwat.

kalau begitu cr berfikir umno, maka negara ini ialah sebuah negara Komunis Malaysia.

Anonymous said...

Saya berpandangan tidak berapa cerdik saranan begitu, sebab dalam Islam , wajib untuk menjaga Agama, Marwah, Harta, Nyawa dan Diri.Keluarga, So selama ni hampir 55% pengundi-pengundi yang menolak BN (UMNO) telah terlibat membayar apa saja jenis cukai, cukai pendapatan, cukai Tanah, cukai pintu, Zakat, CUkai Barangan, Cukai Perniagaan, CUkai Ekses Duti Kastam, Cukai Jalan, bagi Sumbangan, Cukai Barangan/Perkhidmatan, Bayaran tak langsung makanan di KFC, Mc Donald, Tol-tol..... kepada BN (UMNO) & Kroni.Semua Pemimpin BN dan UMNO kenakan semua rakyat terpaksa bayar dan ikut termasuk yg tak menyokong dasar mereka. Semua cukai-cukai tu juga untuk bayar gaji-gaji Polis, Tentera dan Para Hakim dan k/tangan Kerajaan seramai 1.3 juta orang. Ada lagi 12 juta pekerja bukan dgn kerajaan lagi besar cukai yg mereka bayar pd kerajaan BN (UMNO) Kenapa mesti dinafikan hak kita semua. Kalau gitu, pakat ramai-ramai apa-apa yang kita bayar selama ni telah disalah tadbir oleh BN (UMNO) kita pasang niat tidak halal walau satu sen pun. Fasal tulah macam-massam musaibah dan gejalan sosial skrg ni mula Allah tunjukan satu satu kat Malaysia.

semuthitam said...

steady otak org umno ni mesti makan belacan banyak sbab tu pandai kah kah...

Anonymous said...

ahmad syuib oiiiii... hang ni awat otak cam dalam tutttt.... hang ingat hang idup ni hasil cukai orang hamno ke??? yg paling ramai elak bayau cukai adalah org parti hang laaaa... awat la benak no....