yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, September 7, 2014

INI JIN KER MANUSIA? (GAMBAR)


17 comments:

Anonymous said...

Kalau aku macam dia ni aku akan buat hidung aku mancung kemudian kulit putih rambut pulak perang. Baru nampak hebat.

Kalau setakat rupa macam itu ramai lagi melayu yang hebat2.

Anonymous said...

ajaran sesat..

Anonymous said...

JIN AFRIT DARI CERITA P. RAMLI

Anonymous said...

kalau betui hantar pi GAZA...banyak yg putus tangan dan kaki kena bom.

Anonymous said...

Kalau dah hebat sangat begitu rupa, pergilah tolong Hamas lawan Israel...tolong mujahidin lawan Amerika laknatullah tu?? .

Anonymous said...

Kah kah kah..fuiyoo..cara tu! kah kah kah.. iblis tu..khidir tu..kah kah

Anonymous said...

Mcm khir rahman je rupanya..rock oo..kah kah kah

Anonymous said...

ayat yg bawah sekali tu tak tahan nk tergelaknya

Anonymous said...

Huhuhuuu... Dah pernah tampar buaya ke belum?

Anonymous said...

rocky the great flesh brown vibrator says: fuiyoooo... ini macam punya olang moleh kasi sinang kilija yitu Pulis sama MACC who.. talak moley tengok yitu MH370 mana pigi? haiyaaa .. kalu suda bagut kasi tolong kilajaan laa lawan itu samseng

Anonymous said...

LOHHH...WA KENEL SAME DIARKKK... SEMAN TONGKOL ,DR KG SEMANGKOL.. 1 KG DGN GUE

Anonymous said...

Maharaja lawak mung nie...hahahhha

JEBAT said...

MANGKOK NI MCM KENAL JEEE?? YG TOLONG APEK LAI TANGKAP BABI KAANNN!!!

JEBAT said...

MANGKOK NI MCM KENAL JEEE?? YG TOLONG APEK LAI TANGKAP BABI KAANNN!!!

Anonymous said...

Doktor tak boleh cari makan.

rantai said...

bagi sebiji gitar rock ... agak-agak ada rupa sape ....??? ....awie hard rock cafe ..!!!!!!!!!!!!!!!! kah..kah..kah..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Ni promo MLM 2014/5 kot ? Mana ler ader org yg mcm tu, jin pun takder. Dan jin pulak klu dia hebat lbh dr manusia, takder ler Tuhan perintahkan sujud menghormati Adam a.s.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)