yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, August 20, 2014

WOW TAHNIK SATU KEPALA RM30 (GAMBAR)


Kapitalis agama???

 

Dah berpuluh tahun TGNA tahnik bayi, satu sen pun beliau tak pernah mintak...Semuanya dilakukan dgn ikhlas...

6 comments:

Anuar bin Safian said...

Dapatkan info lebih detail wahai sahabat.. adakah nilai RM30 itu hanya sekadar untuk bayaran kepada TGNA semata-semata atau bayaran untuk kemudahan sewaan, makan minum peserta, pengangkutan dll? dengan memberikan kenyataan itu menunjukkan penganjur dan TGNA bermata duitan..

Anonymous said...

usnuzohn je la.. duit tu mybe bkn utk pentahnik tu..maybe utk sumbangan majlis.. bila dah jemput2 mcm ni mesti perlukan kos utk meraikan..niat sedekah je la..bkn banyak pun..

Anonymous said...

biasalah puak ustaz ug nie kat surau dan masjid dok maki hamun umno bila blakang pencinta umno tegar..walaupun keputusan 17 ogos dah selesai tapi puak ug masih tak puashati adakah mereka tak walla pada pemimpin atau pon terasa diri dah terlalu maksum hingga tidak pernah melakukan dosa atau kesalahan apa2 pon aku makin seronok melihat sifat2 nifaq yg ada pada mereka terutama di kuliah2 agama di selangor..takbirrr.

Shonzu said...



Nah, klik disini dan lihatlah perancangan DAJJAL LAKNATULLAH untuk rakyat Malaysia demi sekelumit kuasa yang tidak kekal abadi.

Jahanamlah sesiapa yang sanggup bersekongkol dengan DAJJAL LAKNATULLAH tu.


Anonymous said...

macam2 cara boleh cari duit...sumbangan dana apa tu...tak dijelaskan..
jangan masuk poket sendiri.sudah la..

tzmr said...

Kan admin dah kena. Rm30 berkira sgt .. tang duniawi abis rm100 tak kesah pun. Lg pun ustaz2 ni dtg dr planet lain ke .. kan sama2 idup di atas bumi yg sama .. berhak jgk mnikmati kehidupan yg sama spt yg lain. Aparaaa ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)