yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, August 20, 2014

KALAU TAK BODOH BUKAN MACAI UMNO LAH NAMANYA (GAMBAR)

12 comments:

Anonymous said...

LOL, kalau hidup di bumi Allah tapi biadap dengan hukum-hukumnya, sila berambus dari dunia yang diciptaNya.

Anonymous said...

Kalau bodoh bolih diajar, ini bukan bodoh tapi bangang

Anonymous said...

Bukan duit mak bapak kau....kenapa nak sibuk...!!

Anonymous said...

Kepada hamba Allah yang masih hidup dan menghirup udara yang dicipta oleh Allah, memakan rezki Allah.. keluarlah kamu dari bumi Allah ini kerana tidak mahu mematuhi hukum-hukum Allah yang telah ditetapkan-Nya.

Anonymous said...

memang dasar manusia bodoh.
hang kalu x mahu jalankan hukum Allah atas muka bumi ini sila keluar dari alam ini. diri hang pun Allah yang punya! gantikan balik nyawa yang Allah bagi hang pinjam tu! hanya kerana Allah maha pemurah maka Dia biarkan hang terus hidup agar segera bertaubat dan kembali ke pangkal jalan.

Anonymous said...

Kami tak menyokong kerajaan jd pulangkan duit cukai yg kami bayar selama ini. Boleh?

Anonymous said...

ya allah...kenapalah manusia yg satu bodohnya melantun2

wak dol said...

Bengap betol hanjing pencacai turrr
Dia ingat duit pencen tur bayar pakai duit bapakkkk dia ker hapa?

Kahakptuiiii

Anonymous said...

Jika dah ada dna umno,macam tu ler berhujah.payah bila dah ada dna umno nie,pergi mana pun tetap bodoh.

kapang said...

mamat ni klu insaf pastu nak join pr......aku rasa tak yah la.....bodoh tahap gaban camni....biak reput dlm amno ja.

Anonymous said...

Wira pbb yg terlalu patroitik hingga lupa bahawa kerajaan hanya menguruskan sahaja kewangan negara.tidak timbul masalah duit tu hak kerajaan.nie mesti nak bodek lebey.bang.....bendera negara dah pasang/gantung keliling rumah/kereta/motor ker.cantik dengan diri abang sekali gantung bendera.baju pun dibuat dari bendera.amasam...ok.

Anonymous said...

kalau tak mau bayar pencen aku...
sila bagi balik duit come tax aku semua....
aku nak bayar kepada kerajaan pembangkang yg nak bagi pendidikan percuma..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)