yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, June 25, 2014

BINATANG PUN LAGI MULIA DARIPADA KAU...


Setakat pakai gambar palsu nama palsu bolehlah mangkuk...


5 comments:

Anonymous said...

OKU bahasa dan OKU sikap..
Ini warisan paling huduh..

Anonymous said...

rocky says: yo amalina bitch! may your children all be like firdaus. This is an honest & serious pray

Anonymous said...

Memalukan...org oku pun tak hingin nak baca komen dia tulis mcm tak reti mengeja ni bukan OKU tapi cacat n buta hati kekal. Mulia lagi OKU. Semoga dapat hidayah

Anonymous said...

Budak sekolah lg tu. Abaikan jer.

Anonymous said...

nanti kau accdnt dan putus kaki dan tangan..ha pa macam...kita buang saja ke kandang babi...biar babi makan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)