yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, May 22, 2014

AKU MASIH TAK HABIS BERFIKIR BAGAIMANA KEJADIAN INI TERJADI (GAMBAR)


5 comments:

Anonymous said...

agaknya abang tu ber 'sms' ngan awek kot masa bawak motor tu .... hah hah hah ... maaf abang polis saya bergurau jer... pagi ni saya tengah boring yang teramat sangat (atas sebab-sebab tertentu) apa pun saya harap takde apa yang 'rosak' atau 'cedera' selain daripada motor tu ...

Time Traveller said...

Pening kepala abang polis tu.. dia pun tak tahu acam mana terjadi.. nak kene buat laporan lagi.. repair lagi huhuuu

Anonymous said...

Apa susahnya smpai pening, sebenarnya Ultraman yg angkat masuk dlm longkang tu ....he..he...kih..kih..

Anonymous said...

Bayangkan jika penunggang masih duduk di atas motosikal itu. Yg buat ramai pun budak2 saja, balik balai jenuh berjawab ni.

Anonymous said...

satu tempat parking yg paling selamat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)