yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, March 17, 2014

KONSERT MAKSIAT SEJURUS KEHILANGAN PESAWAT MH370, CUBA DISOROKKAN DRPD KHALAYAK UMUM TAPI ALLAH TELAH MEMBUKA SEBESAR-BESAR AIB (GAMBAR)


Gambar diatas sekali ialah gambar Menteri UMNO bersama penganjur...Sekarang kita tahu siapa yang luluskan permit konsert maksiat tu...Ini semua salah Anwar Ibrahim kah3...

6 comments:

Anonymous said...

Asik2 nak salah kerajaan ,kenapa Malaysia ni 100% beragama islam ke,tak ada cina,india dan lain2 yang beragama kapiaq.Bagi aku yg dah meniggal tu dah sampai masa dan Mak Bapak depa yg salah tak pandai ajaq anak depa dgn baik.Nabi dah bagi tau Anak yang baru dilahirkan upama kain putih yg bersih ibubapa lah yg bertanggungjawab mencorakannya sama ada mengikut Islam ,yahudi,nasrani atau madusi,Kalau diajar mengikut Islam tak jadi macam ni,Dalam ISLAM buat apa yg disuruh jauhi apa yg dilarang

Anonymous said...

Bala menimpa2 angkara UMNO dan pemimpinnya yg membenarkan kemaksiatan dan fitnah besar2an

Anonymous said...

Ya...memang menjadi tanggungjawab ibubapa mendidik anak2 mengikut ajaran agama Islam. Tetapi dalam masa yang sama, kerajaan juga sepatutnya bertanggungjawab menjaga rakyat agar tidak terjebak dalam perkara2 mungkar dan maksiat bukan setakat menyediakan kemudahan dan membawa kemajuan dalam negara. Agama rasmi kita ialah Islam, jadi sepatutnya kerajaan juga bertanggungjawab menyampaikan dakwah kepada rakyat beragama Islam.

XUMNO said...

Teringat pada kejadian tsunami Aceh dulu selepas dikatakan ada pesta maksiat pada malam sebelum berlakunya musibah besar. Macam ada persamaan, wallahualam.

Anonymous said...

Nabi sebut ibu bapa tak sebut pun kerajaan jangan nak menokok tambah menambah apa yang di sampaikan oleh nabi nanti anda di tolak

Anonymous said...

Haramjadah. Pelingkup anak muda dan bangsa melayu...
Tolong buat konst banyak lagi supaya ramai lahir anak haram dan mati mata terbeliak kerana mabok dadah...
Ingat.. yg ramai pergi tu anak siapa... org melayu...
Engkau pembunuh melayu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)