yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, September 4, 2013

TIBA-TIBA PENYOKONG KUAT UMNO/BN NI RASA DIRINYA BODOH (GAMBAR)

6 comments:

Anonymous said...

Tau pun diri tu tak berapa nak pandai. Dah dasar memang dari keturunan yang kurang pandai

Anonymous said...

Bukan bodoh tp diperbodohkan !

Anonymous said...

Alo sis, mau betulkan ayat.. "JUST SBB NAK MAKE SURE UMNO MNG" .. umno & kerajaan adalah dua entiti berlainan..hrp faham takut fail paper BM nanti.

Alo sis, anda salah seorang yg sepatut happy sbb brg naik.Adakah benda2 busuk psl umno tu FITNAH pembangkang?Jgn bising psl saman sbb UTK NEGARA. Minta maaf la sis sbb aku dah lama rasa BODOH & tau umno kaki kencing masa dlm perut mak aku lagi. Itu psl lps lahir je aku jadi AHLI umno..diulangi AHLI sahaja,bukan ORG umno..

Aku pakai fatwa fathul bari...jadi ahli umno tapi bkn org umno takpe sbb ia dikira sbg perang psikologi dgn pihak lawan ;-) Apa yg pasti sis, rezeki itu dtg drpd Tuhan..bkn drpd manusia.

Anonymous said...

....dah memang jenis bodoh, ajar dan nasihat pun bodoh jugak.

Anonymous said...

..dah memang jenis BODOH.....

Anonymous said...

terlajak pangkah, tunggulah lagi 5tahun-tu pun kalau xlupa,sebab TM kata "melayu mudah lupa"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)