yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, September 3, 2013

HANYA BN YANG MAMPU BUAT SILAP MATA MACAM INI (GAMBAR)

4 comments:

Anonymous said...

Bila dikurang subsidi maka kerajaan ada lebih sikit wang....apa lagi...satu utk engkau..satu utk aku..masyukkkk....

Khamsi Abdullah said...

hahaha..dasar kapitalis bro. ada saja yang nak diputarnya.

Anonymous said...

oh tidak!!! tok jib tak tipu dia cuma mohong aje.dia tak mohong dia cuma ada sikit putar belit aje.dia tak memutar belit dia cuma cakap tak serupa bikin aje.apa!!?dia kelentong!!!???iiiidddaaakkk..EEhh!!!dia cuma cari duit nak masuk kantong!!KANTONG PETRONAS untok pru14.tak ada masaalahkan? kalau sikit sikit tersalah kantong warga mesia kan mudah lupa.

Anonymous said...

Uncle Kolonel pg jual ayam kentaki kat KFC je la. Ramai lg melayu yg pandai uruskan wang negara tanpa membazir. Bini mereka tu sedar diri & takde la cari pasal guna jet tapi rakyat yg bayar. Aku marah ni kat Rosmah sampai nak pelengkung Najib kalau ada depan mata.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)