yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, August 21, 2013

KHAS UNTUK RAKYAT MALAYSIA: INI SYARAT BARU JADI RAKYAT MALAYSIA KALAU TAK PENUHI ANDA KENA KELUAR DRPD NEGARA INI (GAMBAR)


Syaratnya anda perlu sayang Tun M.....kah3....

8 comments:

Asrul Sani said...

Mak Aii...awat la bahasa Inggeris hang teruk sangat....cek kena pi belajaq lagi nooo.....malu kat Mamak Kutty yang cek dok sanjung tinggi tu. Bila cek jumpa si Kutty tua kutuk nak mampos tu cek jangan cium tangan dia tau, tapi cium pungkok dia. Depa kata kentut dia pun wangi tau.....Ni saya cakap macam ni nak kena buang negeri juga ka....mana saya nak pi...saya memang dilahirkan di negara ini.....

Anonymous said...

hmm mimpi jela...tgk keadaan sekeliling penuh dengan pendatang haram..siapa yg bagi masuk? lu pikir la sendiri

gedebuih said...

punya la taksub sampai jadi bangang macam ni..ni la yang UMNO suka, melayu bangang dan senang diperbodohkan..kah kah kah!

Mrs. Amad said...

ape die nk ckp sbnrnye...??ke die yg asal dr negara lain??semacam je ayat die...

Anonymous said...

if u hate Tunku 1st PM,then u jgn jd rakyat sinilah..since u hate malaysian right..

daripda aku kpd idola seha yusof..sorry pinjam ayat.

Anonymous said...

Azeez rahim kadawalle pengerusi th meniaga tosey after this

Old Trafford said...

Malaysia bukan hak Tun Mahadir sorang.. X kan nak halau keluar kut kalau x suka..


Keputusan Piala Malaysia 2013

Anonymous said...

agak2 kome la...mamak kutty ni asal mna ye?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)