Wednesday, April 24, 2013

PEMIMPIN UMNO CONFIRM CEMBURU BILA TENGOK GAMBAR NI.


Peminat cilik DS Nizar sabar menanti tandatangan idolanya. Yang lebih mengejutkan peminatnya itu seorang kanak2 berbangsa cina...

Dalam PR kami tidak pernah mengajar ahli,pengikut,mahupun penyokong kami dengan ideologi perkauman yang sempit...Atas sbb itulah Melayu,Cina,India dan kaum2 lain dalam PR boleh bersatu dan saling hormat- menghormati dan tak ketinggalan yang sayang - menyayangi antara satu sama lain...

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).

-Surah Al-Hujurat ayat 13

3 comments:

Anonymous said...

lepas pru ni diharapkan Hadi, Mtapa Ali, Harun din buat2 lah brehat berilah peluang pd Husam, Mat sabu,Mahfus, Nizar untuk memimpin PAS...Pemikiran mereka lebih advance dan berkualiti sebagai pemimpin..

mawar hitam said...

Wa sokong bro...bglah geng muda pulak,yg lama support aje

Anonymous said...

mereka tak minta jawatan tapi diminta utk kekal oleh pelapis...pelapis sedar bimbingan org lama sangat berguna/bermenafaat.