yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, April 6, 2013

MAMAT NI NAK BOGEL KALAU PAS MENANG (GAMBAR)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/625414_297700347026823_276613769_n.jpg


n'n:Orang Islam tak berbogel kalau benda yng dihajati tercapai tp mereka buat sujud syukur...Tp inilah realiti penyokong UMNO suka buat perkara mungkar.....

10 comments:

Tokwan Pencen said...

Oiiii budak mentah, cakap lapik Al Quran sikit, jgn pakai kepala lutut.
Lutut tuu jgn tunjuk kat orang, Allah larang apatah lagi nak tunjuk "kote" kat orang.

mak engkau said...

moga dimakbulkanlah hajat nya untuk berbogel tu.....amin.

Mat Bayan said...

inilah didikan dr umporno ....

maie1958 said...

pencacai murahan,lanun2 terus ketawa nikmati harta rakyat,pencacai terus jadi tukang sorak sampai mampos!!!

Anonymous said...

Saya stuju tok waaaannn..ini budak selupa mcm tadak blajat agama punyaa bodak.

abuamir said...

Inilah hasil anak muda didikan umno/bn, Islam semakin terpinggir dari org melayu. Satu kejayaan bagi umno bila org melayu jauh dari Islam. Janji sokong umno.......

Semoga Allah berikan petunjuk dan hidayah kpd org muda kita agar kembali kpd Islam yg syumul, amin....

Anonymous said...

Budak hingusan yg masih harap duit emak bapa .. Buat apa dilayan

Hantu Pocong said...

woi pencacai bodoh,kalau ko xbogel aku cari ko aku jentik telor ko nti...jgn sembang je laknat..puihh

dato bentara said...

bercakap mcm org munafik...org2 spt ini yg menghina agama Allah swt...itupun ada hati kononnya pertahan kalimah ALLAH....aduhai, perasan lebih.......malulah kpd ALLAH, bkn pd kalimah semata2.......

dato bentara said...

bercakap gaya org munafik...org2 spt ini yg menghina agama ALLAH swt...dan org2 spt ini yg kononnya mempertahankan 'kalimahAllah'....aduhai perasaan...amat malang ummat Muhammad s.a.w jika dbiarkan d pimpin org2 spt ini.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)