yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, March 8, 2016

GAMBAR KERETA MENTERI PARKING DITEMPAT YANG DIKHASKAN UNTUK O.K.U TERSEBAR...


12 comments:

Anonymous said...

Nko bukan tak tau mentality menteri...........macam bangla.

Anonymous said...

Apa masaalah nya? bukankah menteri itu orang OKU juga? biarkan aje.kah.kah.kah

Raja Kumbang said...

Cer citer sikit menteri/pemandu mana yang buat kerja ni. Lagi satu, no plet tu pakai duit sendiri ke duit kerajaan ke derma. Berapa harga tender yang dibayar?

Anonymous said...

Agaknya menteri OKU cacat otak

Rakyat Diperbodoh said...

Segala etika, rules & law dlm perundangan & penguatkuasaan, khusus di Msua - hanya 'terpakai' utk rakyat marhaen. Diorg - ada kekebalan...

Barangkali, kalau toreh lengan diorg - yg meleleh, darah kaler emas. Buat yg serupa kat kita2 nih - hanya meleleh darah warna merah yg biasa...

Anonymous said...

OKU tu Orang Kuat Umno... tu sebab menteri ni boleh parking...

Anonymous said...

betul tu, menteri menteri OCO!!!!

otaiblues.blogspot said...

driver menteri / menteri vvip oku.ada depa heran?
setakat parking je...bukan ada sape nk saman marah kan depa pun.
menteri ada lah raja.

Anonymous said...

Menteri tu oku juga. Kalau sihat tak kan masih sokong lanun tu.

Anonymous said...

pikiq la sikit pegawai kanan kerajaan pun ada pemandu inikan pulak pak menteri..
pemandu mana ler berape nak pintar
dia bangga bawak menteri dia parking pun ikut kepala biul dia ler

Anonymous said...

stupidity is not disability

Anonymous said...

Car belongs to Tengku(celup) Adnan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)