yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, December 18, 2015

BUDAK NI MUNGKIN AKAN JADI MENTERI UMNO SUATU HARI NANTI...



14 comments:

mansor said...

budak yang bakal gila...

Anonymous said...

Tolong sampaikan kepada budak nih....akan datang satu masa nanti kamu TETAP akan mengeluh.

Setiap manusia melalui sejarah masing masing beza nya hanyalah....

Kesenangan datang dahulu TAPI kesusahan AKAN menyusul kemudian atau,

Kesusahan di tempuh sebelum kesenangan DAPAT di raih!

Angkara sombong dan berlagak nya kamu maka KESUSAHAN seakan PASTI menghambat kamu...dan ini lumrah hidup! Andai itu terjadi aku mohon budak nih post jugak diFB dia lah buat pengajaran kepada semua!

Anonymous said...

Budak tak cukup 10 nih...dok dgn mak bapak makan tanggung..cakap besaq laa..

Anonymous said...

Jangan bapak kau pinjam along sudah..tau lah kau langit tinggi rendah..

Anonymous said...

Bukan semua bapak terima "derma" macam bapak kau.Sebab tu kau cakap besar. Entah2 bapa dia penjawat awam dan tiap2 bulan masyuk...

Avegve Studio said...

Budak pendek akal..kesian 😔

Anonymous said...

Budak mangkuk ni duduk dibawah Jubor bapak dia.semua bil Bapak dia yg bayor.ada dia kisah

Anonymous said...

Budak ni blm sunat lagi..
Sbb tu ckp mcm budah bawah umoq

Anonymous said...

Kenyataan dari seorang "budak mentah" yang baru hendak kenal kehidupan dunia yang sebenar... Mungkin anak ni dah dididik "hidup senang" sejak kecil Sehingga boleh mengeluarkan kenyataan seperti diatas...

Anonymous said...

Budak2 hingus pon belom kering nak cakap pasal hidup... phui.. lap dulu hingus ko...baru ko tahu...

Anonymous said...

Budak nie belunm bersunat lagi...kencing pun berterabur

Anonymous said...

Budak neh otak dia 0.000001 gram.

Rod said...

Bodo' gred A+.

Anonymous said...

Bapak die ketua bahagian umno mn?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)