Monday, July 23, 2012

PUAK MANA YANG BERPOLITIK DEKAT MASJID NI (GAMBAR)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/578721_365383456867330_1968487538_n.jpg


Sudah la buat kerja fitnah lepas itu berpolitik dalam masjid , benggong punya puak ini.

Siapa punya kerja bahalol ini? bila Ustaz nak memberi kuliah agama mengenai hal ehwal berkaitan isu semasa di larang kerana dikatakan berpolitik dalam masjid.

Kepada mahkluk yang gantung banner ini memang bangsat, sudahla engkar kerana berpolitik dalam masjid tapi sanggup bergelumang dengan dosa menfitnah PAS sebagai parti ajaran sesat.

Mendukacita saya kerana Masjid yang terletak di Kota Baharu kelantan ini telah menjadi medan politik caci mencaci serta fitnah dan adu domba.

Mohon pihak berwajib pantau semperna dibulan baik dan mulia ini gejala seperti ini tidak menjejaskan keharmonian jemaah masjid.SUMBER


Situasinya berlainan pula disiniPautan

1 comment:

Anonymous said...

Itu pengikut Rene Descartes... penganut dualism... memisahkan agama dan kehidupan dunia. Mereka menentang gereja pada zaman Renaissance.

Sekarang puak-puak ni ramai menentang perbincangan isu politik dan pemerintahan di dalam masjid. Pada mereka masjid hanya untuk beribadat bincang tentang sembahyang, puasa, zakat, haji, haid dan nifas... itulah tajuk yang mereka rotate dalam kuliah masjid.

Ada juga sorang tua kutuk dah nak mampus di tempat aku, dia main kutuk belakang bila ustaz bincang isu politik dan isu semasa.... nak cakap berdepan tak berani.... dasarnya macam munafik sejati. Ada sekali dia pi sembang dengan seorang ahli PAS low profile supaya masjid hanya ajar tentang sembahyang. Nasib baik ahli-ahli PAS jenis bersabar... kalau tak mahu sahaja kami duduk keliling setiap ahli UMNO yang bersembahyang sambil melihat apa beza sembahyang yang dilakukan oleh ahli UMNO dan PAS sehingga perlu diajar sembahyang pada orang-orang yang dah bangka.