yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, January 4, 2012

NAMPAK SANGAT MENIPU GAMBAR NI.....

blog+lucah.jpg (451×600)

Kah3....Kalau betul aku beli sepuluh kah3...

3 comments:

ijoks2009 said...

Salam Naim,Nokia 3310 pujaan sayani.Yang saya punya simpan bikin pusaka dan masih berfungsi dengan baik.
Model inilah hp pertama saya,masa tu beli RM400,mahal betul.

kalau betul boleh buat mcm tu,siap ada internet.nak buat jugalah wakaka..

Saya memang suka kumpun HP klasik buat koleksi,saya ada model yang lebih lama dari yang ni Nokia3210 macam pengasah pisau haha..

Na'im Nikmat said...

Salam Ijoks,

dekat rumah sy saja ada 3 biji handset ni he3....Tapi sayangnya semua dah tak berfungsi....Masih ingat lagi dulu hanset 3310 ni memang top betul siap orang gantung kat leher he3.....

Yong said...

Boleh buat. Kulit je. Isi letakle ape2 je beli dari China. Aper yang takde kat sana?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)