Saturday, October 1, 2011

Kisah Anak Melayu Dan Motor RXZ Yang Menggemparkan!!!

naik rxz sambil superman???=dah biase tengok Anak Melayu buat buat...

naik rxz sambil bwk awek???=dah biase tengok Anak Melayu buat buat...

naik rxz sambil wheelie???=dah biase tengok Anak Melayu buat buat..

naik rxz sambil weekang???=dah biase tengok Anak Melayu buat buat...

naik rxz sambil korek hidung???=dah biase tengok Anak Melayu buat buat...

tapi yang nie....memang aku terkejut rupenyer ada juga Anak Melayu buat ni benda atas RXZ:

Anak siapa ni???

http://www.tkodaily.net/v4/gambar/anak-melayu-boleh.jpg
kesian dekat mak dan bapak mereka.....




“Dan Kami akan menghalau orang-orang yang bersalah ke neraka Jahannam, dalam keadaan dahaga. Mereka tidak berhak mendapat dan memberi syafaat, kecuali orang yang telah mengikat perjanjian (dengan iman dan amal yang soleh) di sisi Allah Yang melimpah-limpah rahmatNya!”

[Maryam : 86-87]

Sumber:Facebook sahabat.

N'N:Anda Melayu saya Melayu tapi banggakah anda dengan Melayu seperti itu.....Tanpa Islam generasi Melayu seperti diataslah yang anda akan dapat. Jadi pilih samada mahu membangun bersama UMNO atau membangun bersama Islam yang telah menjadi dasar PAS.....Buatlah keputusan sebelum terlambat dan sebelum anak perempuan anda kata "Mak dan Abah bakal dapat cucu segera, saya dan pakwe saya proses atas motor rxz..........."

3 comments:

Anonymous said...

Wahai ibu-bapa ingatlah, janganlah mereka ini nanti menjadi beban kepada kita di alam akhirat.Jangan ingat kita hari-hari ke masjid,tadarus al-quran di bulan ramadhan, jadi tukan azan kat surau dan masjid....Tapi anak kita...kita biarkan bebas, sebebasnya.Kita syok beramal setiap hari seolah-olah kita akan masuk syurga.Tapi....ingat....anak-anak inilah nanti yang akan mencangkuk kita ke neraka....apila kita mula melangkah ke syurga....

Na'im Nikmat said...

Saya setuju dengan Anon 3:27 PM.

ONE NIGHT STAY said...

Kalau dieorang wat projek atas kerusi taknak mention name kerusi? Jgn kerana setitik nilea rosak susu sebelanga, tak salah ape pun motor tu.