Friday, August 5, 2011

INI BUKAN GAMBAR MALAY POWER TAPI MALAY BANGANG!!!




Sabda Nabi Muhammad S.A.W:

"Bukan dari golongan kami siapa saja yang mengajak kepada ashabiyah, bukan pula dari golongan kami orang yang berperang karena ashabiyah, dan tidak juga termasuk golongan kami orang yang mati karena ashabiyah." (Riwayat Abu Daud)

4 comments:

Tajul Muluk said...

Ni Malay Power mana? Lambang Swastika
hindu. Sahih budak ni tak reti agama atau mungkin bukan Islam. Islam melarang Tatoo pada tubuh. Tak sah mandi junub!!! Ini budaya kafir!

shameel Iskandar said...

inilah melayu baru yg tak tahu malu. agama diketepikan dan jahiliah dibanggakan.

Johor Born said...

spesis ni la salah satu dari apa yg Allah telah firman kan" mereka seperti binatang ternakan malah lebih teruk"

Na'im Nikmat said...

Salam TM,
Itu kononnya lambang Nazi, yang si Melayu ni bukan tahu pun ideologi Nazi main ikut ker semberono mcm kebanyakan Melayu kita. Skinhead yang berlambangkan Nazi itu kebanggaan mereka adalah perkauman yang melampau. Fahaman sempit ini kononnya adalah ideologi Hitler tapi lawaknya pasal Melayu ni depa xsedar diri sebenarnya mereka pun didriskriminasi oleh golongan Skinhead diluar Negara.

Salam Akhi Shameel,
Mereka ni kononnya anggap diri tu 'cool'. Ramai pelajar sekolah yang terpengaruh akhi. Rasanya mungkin nanti akhi akan jumpa anak murid yang terpengaruh dgn ideologi skinhead ni.

Salam JB,
Itulah sebenarnya jerat mereka(Kafir) untuk menjauhkan remaja Islam ini dari Islam. Menjauhkan mereka drpd Al-Quran & As-Sunnah.