Sunday, August 21, 2011

Cincin Kahwin Yang Hilang Selama 13 tahun Akhirnya Berhasil di Temukan Kembali.

http://3.bp.blogspot.com/-CTIMa7vCnLM/TlAT4EwYpHI/AAAAAAAAAPU/lKSYgDCPGcM/s1600/article-0-0D7F825400000578-803_468x342.jpg
dibalik cincin tersebut terukir perkataan "eternally yours"

Perasaan yang sangat bahagia dialami oleh pasangan yang baru sahaja merayakan hari ulang tahun ke-13 pernikahan mereka, rasa bahagia itu makin lengkap setelah cincin perikahan yang hilang selama 13 tahun lalu telah dijumpakan kembali.

Seorang pemandu trak yang berjaya menemukan cincin perkahwinan pasangan tersebut, dia terlihat sebentuk cincin perak dipinggir jalan dan mengambilnya, dibalik cincin tersebut terukir perkataan "eternally yours" menyedari bahawa itu adalah cincin perkahwinan seseorang, pemandu trak tersebut langsung membawa cincin tersebut ke balai polisi New South Wales, Australia.

Petugas disitu kemudiannya memeriksa catatan dan menemukan tuan empunya cincin tersebut. Cincin itu sebenarnya telah dicuri dari rumah sepasang suami isteri itu pada tahun 1988 di di Lithgow, barat laut dari Sydney, Australia.

Saat pihak polis membawa cincin tersebut kepada pasangan suami isteri yang tidak mahu disebutkan namanya itu, mereka kelihatan sangat bahagia dan mereka mengatakan "ini merupakan hadiah ulang tahun paling indah untuk hari ulang tahun ke-13 pernikahan kami berdua".(rm)Freaky News

N'N:Jarang-jarang berlaku peristiwa macam ini....

No comments: