Tuesday, July 19, 2011

Gadis Cantik Ini "Berubah" Jadi Lelaki Di Usia 16


"Saya adalah seorang laki-laki yang terperangkap dalam tubuh seorang perempuan." yakin pada keadaan itu, Nicola segera memotong habis rambutnya. Gadis cantik 16 tahun itu
juga menanggalkan semua barang keperempuanannya seperti skrit, aksesori, dan make up.

Dengan balutan seluar maskulin dan t-shirt ketat untuk menekan payudaranya agar tak menonjol, Nicola mulai memperkenalkan diri ke lingkungan sosialnya sebagai Jason Cooper.

Terlahir dengan alat kelamin perempuan, ia sudah mencuba menjadi gadis remaja pada umumnya. Tapi, ia selalu terseksa. Dia pun pernah berkasih dengan lelaki ketika berusia 15 tahun. Tapi, sama sekali tak ada gairah untuk mencium kekasihnya. Hubungan itu pun kandas dalam satu bulan.

"Episod hidup yang sangat buruk, tapi itu justeru membuat saya yakin bahawa saya tak boleh terus menjalani hidup sebagai perempuan lagi," kata Jason, seperti dikutip dari laman mirror.co.uk.

Menjadi Jason adalah akhir dari pergelutan batin selama bertahun-tahun. Dia beruntung kerana teman-temannya sangat menyokong keputusan besar itu. Teman-temannya pula yang kemudian membantunya meyakinkan ibunya untuk menerima perubahan tersebut.

Alison, ibunya, cukup terkejut melihat puteri cantiknya berubah menjadi susuk yang sangat maskulin. "Saya menangis kerana merasa seperti kehilangan anak perempuan. Tapi akhirnya saya sedar, dia telah menjadi anak lelaki yang mengagumkan, saya kagum dengan keberaniannya mengambil keputusan penting dalam hidup," kata sang ibu.

Demi menunjukkan dukungan pada puterinya, Alison pun menemani Jason berkunjung ke doktor spesialis . Di klinik itu, Jason mendapat suntikan testosteron untuk menyempurnakan statusnya sebagai laki-laki. Perlahan, Jason tak lagi datang haid, suaranya bertambah berat, dan tumbuh halkum.

Suntikan hormon laki-laki itu membuat Jason semakin percaya diri. Sembari menunggu kesempatan untuk melakukan operasi pembuangan payudara dan perubahan genital, Jason tak ragu menjalin hubungan asmara dengan gadis cantik bernama Rebecca Green. "Memiliki Rebecca di samping saya membuat saya lebih mudah menjalani hidup," ujar Jason.
Sumber : VIVAnews

N'N:Tolong jangan buat perkara yang dilaknat Allah ini!!!

2 comments:

Ringgo said...

golongan yg tidak mempercayai aturan beragama yang dicipta Tuhan ..

Anonymous said...

Masalahnya di negara kita perkara sebegini semakin menjadi2.

Mereka bebas tukar jantina kerana tak beragama. Itulah persamaan & perbezaan mereka & yg seangkatan dgnya.