Monday, June 6, 2011

Ini Parlimen Ker Gelanggang WWE???

Gambar Orang Politik Di Seluruh Dunia Bergaduh

Politik? haa...perkataan yang kadang2 dibenci oleh sesetangah orang...mana tidaknya politik ni banyak merapu meraban...korang tak percaya mai tengok apa jadi politik kat negara di bawah ni...macam2 aksi..

TURKEY
"(lantak kau la nak gaduh, aku nak tidur, puasa la oii...)"


MEXICO

("woi, lubang hidung jangan main aaa...batal puasa aku")


SOUTH KOREA

"rebut ooiii...sapa dapat boleh balik awal"


MALAYSIA

"Biadap ni main kepala, kalau nak songkok aku ambil sajalah."


UKRAINE

"ambik kau, ni style hulk hogan ni..."


RUSSIA

("aku menang gaduh...yeah...")


ITALY
"bang, tadi saya nampak dia makan bang", "tutup mulut kau, mana ada aku makan"..


TAIWAN
"rileks, rileks...tadi dia telan air tu tak sengaja, tak payah kecoh..tenang, tenang.."


INDIA

"meh saya tolong akak hayun selipar tu dengan lebih kuat lagi, bagi lebih sengal"


JAPAN

Amoi : "wachaaaaa" (kuk! - bunyi kepala kena sekeh)
apek kat bawah tu : "aduuuuuhhh..."







SEE WHAT HAPPENED DURING POLITICAL MEETING IN CHINA,

PEACEFUL, HARMONIOUS AND NO DISTURBANCE..


lelaki sebelah kanan : "ah, balik ni nak makan sate, bubur pulut hitam, ayam golek..bla, bla"





SPECIAL EDITON!


BUSH
"Rugi! Aku hampir mengena sasaran lubang najis..."

Sumber

N'N:Perak pun masuk port he3..Tapi itu semua kerje UMNGOK...

No comments: