Friday, January 21, 2011

Fitnah Zina Dan Usaha MengISLAMPHOBIAkan Bangsa Cina Antara Taktik Jahat&Keji UMNO Di DUN Tenang......

Penyokong UMNO yang menggunakan Blog dan Laman Facebook kelihatan terlalu terdesak sehingga terpaksa menjaja cerita fitnah yang kononnya calon PAS Normala Sudirman pernah melakukan Zina. Perbuatan jijik&Keji itu membuktikan UMNO sudah tidak mempunyai modal untuk menangkis hujah2 PR..

Tidak berhenti disitu UMNO juga telah menggunakan MCA untuk membuat provokasi bagi menakutkan pengundi berbangsa Cina.

Antara provokasinya ialah kenyataan drpd Chua Soi Lek....

Kata Chua Soi Lek sepertimana yang telah dilaporkan oleh Malaysiakini..

“Normala will not come here to a Chinese temple, she doesn't even shake hands with the people. I have received complaints about this. She is like Anwar Ibrahim's wife. She wears gloves when she shakes hands. If you can accept this kind of Islamic value, go ahead and vote for PAS,"

Terjemahan lebih kurang begini “ Normala tidak akan datang ke kuil ini, dia tidak akan berjabat tangan dengan orang ramai. Saya telah menerima aduan tentang perkara ini, Dia seperti isteri Anwar Ibrahim.. Dia memakai sarung tangan jika hendak berjabat tangan, jika anda semua boleh menerima nilai-nilai Islam sebegini, teruskan dan undilah PAS.”


Terbaru kempen MCA yang bermodalkan agama dan bangsa ialah berbentuk sekeping risalah. Risalah itu memaparkan lukisan kartun Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat memberi songkok kepada pemimpin veteran Lim Kit Siang yang menerimanya dengan bangga.

MCA sekali lagi cuba menakut-nakutkan masyarakat Cina dengan agenda penubuhan negara Islam oleh PAS, tetapi kali ini dengan mengheret DAP sekali.



risalah ini sedang hangat diedarkan, setelah diterjemahkan ianya berbunyi:

Kita boleh benarkan Lim Kit Siangg jadi TPM , Tapi MCA jangan jadi Muslim.

4 comments:

Unknown said...

Salam naim,
Al-Quran mengecam keras perilaku seperti ini

Firman Allah s.w.t.: “Dan orang-orang yang menyakiti orang-orang yang mukmin dan mukminat tanpa kesalahan yang mereka lakukan, maka sesungguhnya mereka telah memikul kebohongan dan dosa yang nyata.” (Surah al-Ahzab 33:58)

Allah s.w.t. juga berfirman: “Sesungguhnya orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik yang lengah (iaitu tidak pernah terlintas untuk melakukan perbuatan yang keji) lagi beriman (dengan tuduhan zina), mereka terkena laknat di dunia dan di akhirat dan bagi mereka azab yang besar. Pada hari (ketika) lidah, tangan dan kaki mereka menjadi saksi atas mereka terhadap apa yang dahulu mereka kerjakan. Di hari itu, Allah akan memberi mereka balasan yang setimpal menurut semestinya dan tahulah mereka bahawa Allah lah yang Benar, lagi yang menjelaskan (segala sesuatu menurut hakikat yang sebenarnya).” (Surah an-Nur 24: 23-25)

Na'im Nikmat said...

Salam Sahabat,
UMNO hanya memandang sebelah mata peringatan ALLAH S.W.T.. Mereka menganggap semua perbuatan mereka itu hanyalah perkara kecil tapi mereka terlupa bahawa mereka telah melakukan perbuatan yang terkeji lagi terkutuk dan hanya mengundang laknat ALLAH..

Mohamadazhan.com said...

salam sahabat, dah lama tak on9 ni.hehe. makin melampau puak2 jahiliyah ni. tak habis sentimen kaum, agama digunakan.

Na'im Nikmat said...

Salam ya akhi,
Akhi jgn lama2 x on9, kita kena gempur puak2 jahiliyah ni....