Friday, April 30, 2010

Ugutan Bunuh Terhadap Mursyidul Am PAS Bukti KEBIADABAN , KEBODOHAN & KEJAHILAN Pemuda UBN/APCO...

http://syukran.files.wordpress.com/2010/04/safuan-hilmi2.png

Lupakah pemuda Umngok ini bahawa Ulama' itu pewaris para Anbiya..Mengapa perkataan seperti ini boleh terpacul dari mulut seorang Muslim:

“Belum lengkap lagi sebab seekor lagi barua tak mati iaitu Nik Aziz. Tunggu aku pi bunuh Nik Aziz dulu baru lengkap. Setan tu tak layak duduk kat muka bumi ni lagi”

“Senang bunuh orang. Tikam jer. Aku sanggup dihukum gantung jika aku dapat bunuh Nik Aziz al Dajal tu”….begitulah kata-kata Biadap A.K.A Bodoh pemuda Umno itu.

Selanjutnya...

5 comments:

wmz said...

salam bro..ape sal tak buat report polis je..biar kena tangkap barua ni...angin aku dengar org yang jahil cam ni...

Anonymous said...

Ni mesti kena upah ngn APCO ni.. ntah2 ejen mossad tak?? ahahhaa

apa2 pun..muka dia tetap macam penyangak

Anonymous said...

Kebodohan pemuda umngok terselah

Na'im Nikmat said...

Salam sahabat2ku,
Inilah sikap Pemuda UMNGOK,berbeza dengan kita yang sayangkan Ulama' seperti TGNA kerana sabda Rasulullah S.A.W bahawa Ulama' itu ialah pewaris para Anbiya'. Tapi sudah lumrah bagi Pemuda UMNGOK kerana mereka memang dididik untuk bencikan Ulama' yang mahu menegakkan Islam yakni membuat Amal Maaruf dan Nahi Mungkar Pemuda itu contoh hasil tarbiyah UMNO yang memang Jahil lagi Zalim......

Anonymous said...

amno tarok umpan baik... penyokong dan blogers pr jadi mengong dan bodoh melayan sekor pemuda amno yang ntah ujud ke tidak. itu bukan gambar dia dan nama yang digunakan pon lain. kalau betul nak bunuh tgna, pegi je la kerumah dia. tak perlu melepasi sekatan keselamatan pon. kalau berani laaaa... meskipon orang tua tu tak ada pengawal keselamatan, tapi jangan lupa Allah sentiasa memelihara insan yang disayanginya!!! apa nak sebok layan budak gila camtu... kalau setakat budak hingusan camtu je sebelum ayam berkokok pon dah boleh muntah darah.... so lepas ni blogers dan penyokong jangan jadi bodoh melayan mamat gila ni, ada paham????