Friday, March 19, 2010

Najib Serah Pada Rakyat Nilai Anwar , Rakyat Sudah Pun Buat Keputusan...

KUALA LUMPUR 18 Mac - Datuk Seri Najib Tun Razak menyerahkan kepada rakyat untuk menilai tindakan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang bertindak meninggalkan sidang Dewan Rakyat sewaktu pembohongan berhubung impian 16 September didedahkan oleh seorang ahli Parlimen Bebas, semalam.Selanjutnya

Sokongan Rakyat Terhadap Anwar Semakin Bertambah

Di sebalik tuduhan fitnah dan konspirasi UMNO/BN dan serangan jahat media arus perdana terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim, peminat dan penyokong DSAI semakin bertambah dari hari mula perbicaraan hingga ke detik ini.

Ini dibuktikan dengan jumlah pengunjung laman sesawang 'facebook' Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mencecah lebih 50,000 orang dan antara komen pengunjung yang menarik,

"Rakyat malaysia sekarang berakal dan boleh berfikir secara RASIONAL...bukan macam kebanyakan ahli umno terutama pemudanya dan puterinya,kebanyakan mereka setakat lulusan sekolah menengah dan mereka jadikan UTUSAN MELOYA DAN TV3 SUKU sebagai kitab mereka".

"Gelombang rakyat sedang bersama pakatan rakyat... ayoh...jangan sia-siakan harapan rakyat.. ayoh...penyokong pakatan rakyat kena buat kerja mulai sekarang".

"LAWAN TETAP......LAWAN"

Sumber

No comments: