Thursday, July 30, 2020

AHLI POLITIK INI NASIHAT JANGAN LANGGAR SOP COVID-19 KERANA BELIAU.


Foto-TTKM

Ucapan beliau:

Kalian tidak perlu berhimpun untuk saya kerana nyawa kalian sangat berharga. Saya tidak sanggup melihat kalian dijangkiti virus maut Covid-19 semata-mata kerana saya.

Cukuplah doa kalian untuk saya dalam menghadapi musibah ini. Kita perlu kasihan kepada barisan hadapan yang telah berkorban segala-galanya untuk kita.

Kalian jangan terlalu taksub terhadap saya kerana saya tidak mampu menyembuhkan kalian jika kalian dijangkiti Covid-19.

Yang menanggung derita nanti adalah kalian dan keluarga kalian sendiri, saya hanya mampu berdoa daripada kejauhan.

Oleh itu tidak perlulah kalian bersesak-sesak melanggar SOP semata-mata kerana saya. 

Bersamalah kita putuskan rantaian Covid-19 ini dengan mematuhi SOP yang ditetapkan.

Ucapan seorang Ahli Politik dalam mimpi saya.


Foto-Era Eraindah

1 comment:

Anonymous said...

Brown Flesh Vibrators says: aku tak heran tengok foto2 separo telanjang tu sebab aku pernah alami dua tahon lepas (tapi bkn covid19 laa). Teringat cerita wartawan the Sun, antara pesakit awal covid dan wak tukiman.

Baca kisah diaorg lagi ngeri. Aku pon tak sanggop hadapi.

jadi elok benar kalu kluster2 asas himputan politik ni kena secara berjemaah utk ajar penyokong2 yang biol tu pasal penjarakan terutama kebajikan bila kena nak ke pemimpin POHJAAN tu pedulik. Bia padan muka yang penderitaan tu datang dari kesewelan sendiri. Orang tu bkn pedulik pon. Sekadar syok bila tengok ramai datang sokong cium tangan panggil nama oleh si bodoh piang.