Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, March 9, 2018

MENANGIS PENYOKONG PH BILA BACA KOMEN PEREMPUAN NI...


16 comments:

Anonymous said...

Pemimpin pas la ni pakat pakai keta kura...patutlah tabung kutipan bkn stakat ceramah tp dkt pekan hari pun dah letak....pemimpin dulu pakai keta tak brapa mewah tp kutip pada ceramah jer...

Cik Minah said...

Tak nangis pun, sebab yang cakap tu rupanya macam geng Kak Ros,
jenis pakai beg tangna HERMES, jam Richard Mills.
Lainlah kalau yang cakap tu makcik FELDA atau ibu tunggal PPRT.
Baru aku nangis berjurai-jurai air mata.
Siap sedu sedan.
HEHEHE....sungguh menggelikan hati.

Dan said...

Menangis? Admin kelakar betul. Itu dah rezeki Tun diberikan nikmat mcmtu. Sepatutnya ambil yang baik, buang yg keruh. Nak tnya jugak pada armin, parti pas pun bawak tong derma kehulu kehilir jugak..so sama je. Ni pun nak post jugak ke? Kesian

Anonymous said...

Dia tujukan kata2 tu untuk pas la..kah kah kah

Anonymous said...

X masuk tel antara ketetapan nga minta derma. Kl kete mewah bersusun tp duk berjalan kaki or naik kapcai br btul. Sebab ore Pas bli Q7, duk menadah supik derma jihad tiap2 mlm jg.

HADIGOL said...

mkcik tu perli pas tu

Anonymous said...

apsal nak nangis pulak. nangis la bila ada golongan jual agama sokong mat klepet

Anonymous said...

Tak nangis pun..admin naim nikmat nie byk batu api...

Anonymous said...

Boleh menangis ke? Mintak derma bukan utk kegunaan peribadi pun, mintak derma utk pilihanraya biasalah. Trump dulu pun billionaire sblm jadi President tapi masih gak pungut derma utk pilihanraya. Perkara normal apalah sgt nak ditangiskan.

Anonymous said...

vellfire n Q5 usung tin milo dok ..saja je tanya muhahahah

Borhan Sharif said...

Ina ni maseh mentah....nak berkata kata pun bunyi yang keluar persis kentut......

Kluangman said...

Satu komen yang bagus, sepatutnya Tun M rehat, biarkan rakyat seperti wanita yang bijak dan anak cucunya jadi kuli batak sampai mati membantu najib bayar hutang.

Anonymous said...

PAS dari dulu sampai sekarang minta derma, dulu minta derma masa ceramah, sekarang minta derma dengan BN....

Anonymous said...

Tu bukan derma tapi dedak..kok kok kok kok..

Anonymous said...

orang Pakatan Haprak ni bila kena kat diorang mula lah kilas-kilas kat orang lain .. cam haram jadah

Anonymous said...

derma utk kempen pilihanraya ni biasa je, dah kenapa org kita buat jakun sakai?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)