Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, February 10, 2018

KALAU HANGPA LAKI BINI SEKALIPUN TAK PERLU BEROMEN DEPAN2 ORANG (GAMBAR)



Aksi macam ni akan mendatangkan fitnah... Mungkin ada yng rasa sweet sgt couple ni...tapi aku rasa macam nak muntah... Kalau korang tu laki bini pun tolonglah simpan keghairahan nafsu tu, lepaskan sepuas-puasnya kat rumah korang nescaya tiada sorang pun yang akan sakit mata dan sakit hati... Tapi apabila sifat malu sudah hilang beginilah jadinya...

3 comments:

BinWanTeh, Roslan said...

X dpt lgi..Cuba klu dh dpt..

Anonymous said...

Ni bukan laki bini depa tk mcm ni.ni gedik dh rasa nk lagi.maklum ler barang free.hehehe mana JaiS.

Anonymous said...

Nafsu dah memuncak... john dah terpacak. Muka pun x kacak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)