yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, March 3, 2017

RASA MACAM NAK MENCARUT JER BILA TENGOK GAMBAR NI...



Macam celaka punya kontraktor... 



5 comments:

Anonymous said...

oh mesia ku...... cer hayati lagu faizal tahir tu sikit wahai PIEM ku

Anonymous said...

Kasihan pada mangsa

Moga moga cepat sembuh

Kontraktor tak ada kualiti tuh , biasa murah dapat kerja pun cara gepau saja

Biasa lah , bukan bebende baru...

Anonymous said...

Xda pamantauan ke dr pihak berkuasa sop tampal jalan ni.kalau mcmni elok suruh kontrektor tu bukak balik dan buat baru.jgn bayar apa2.kalau berdegil tukar jela kontrektor lain kn ramai

Anonymous said...

Brother tu boleh saman minta gantirugi. Namakan Kerajaan Malaysia, JKR atau PBT yang kendalikan projek tampal jalan tu dan Kontrektor berkenaan....

Anonymous said...

Hahaha
Aku kenal2 komen2 cmni rajin komen merapu tp ayat pedas

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)