yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, March 5, 2017

GAMBAR TAK MASUK AKAL...



Macam mana kereta tu masuk dalam rumah tu...

4 comments:

Anonymous said...

Boleh je, kan kat sebelah pagar tu ada papan, buka je pagar tu. Dah masuk, tutup la blk. Ni untuk elak penarik kereta ni.

Anonymous said...

Macam tak nak bagi kereta kena tarik saja...

Belom dapat dedak juta juta lagi kot....

Anonymous said...

..hhmmm diorang angkat ramai-ramai bawak kereta tu masuk tak ?

Anonymous said...

Jangan2 mrk guna kuasa jin....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)