yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, February 23, 2017

AKU INGAT BAPAK MACAM NI DAH PUPUS DI MALAYSIA (GAMBAR)


2 comments:

Anonymous said...

kalau tengok kan budak lelaki tu dah cam sama ngan anak bungsu aku je 'hero' nya kah kah kah ... hmm agaknya sepatutnya aku pun kena bagi rotan kat guru kelas anak aku tu kah kah kah mungkin kurang sikit 'hero' nya kah kah kah anak jantan cam tu lah ... tak makan saman

Anonymous said...

Jgn dirotan sampai patah riuk budak tu sudahlah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)