yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, January 30, 2017

BOLEH MENANGIS PUAK2 AMANAH BILA BACA POST NI...



9 comments:

Anonymous said...

Tak payah dok hirau pasal amanah... parti nyamuk. yang dok risau program pas semua malap...

Cik Minah said...

Tak nangis pun........HEHEHE.
Sama jelah Amanah dengan PAS - dua-dua kuat berangan.
Biarlah, berangan tukan percoma.

Anonymous said...

Minta tolong sapa tu cenangau tu post tgk tang mana yg rajin duk kata tu....nak tgk jglah...ataupun bloger naim boh takpa.....yg duk nampak sapa suka hentam sapa.nak bernikah buat cara nak bernikah....jgn duk aci cak jer.....nak jd pembangkang atau jd mcm mana.....pikiaq rakyat yg susah ni.....jgn sampai org meluat tgk pemimpin islam versi pas ni....mohon bloger siarlah.ataupun jwab dkt saya pun boleh....email saya bg kemudian....tgk setara mana kesediaan bloger naim ni

Anonymous said...

dah banyak kali sangat dah orang kata tentang sikap PAN ni tapi diorang tetap tak nak berubah dan masih bersikap negatif dan tak mahu menerima kenyataan dan dah tak dapat nak beza antara 2 % dengan 21 %. cakap korang bodoh/bengong/tolol/bahlul dah tak rasa apa-apa dah. Kalau PAN memang 'teramat kukuh' kenapa si Lim Kit Siang tu masih nak mengimpit PAS ?

Bab diorang kutuk orang PAS tu kami boleh terima sebab memang begitu 'adab' politik di Malaysia ni. Orang PKR/Pribumi pun kutuk balik Umno walaupun mereka telah sekian lama makan/minum dari hasil umno. Tapi cuba lihat kedudukan mereka dan bandingkan dengan kedudukan PAN. Kalau tak faham lagi entahlah nak panggil diorang dengan gelaran apa pun tak tau dah

Anonymous said...

Betullah komen korang tapi disebabkan PAS bersekongkol dgn kezaliman UMNO maka 'kirim salamlah PAS. Kalau ATGNA masih hidup tentu dukacita melihat perilaku PAS kini yg amat cenderong dgn penzalim rakyat.

Anonymous said...

Yang aku pernah dengar ulamak panggil mereka ni BARUA...ye ke ?

Anonymous said...

Siapa kata Pan kukuh?Pan baru nk tumbuh jer.tp kenapa pas takut sangat dgn pan ya????

Anonymous said...

2x5 je pas dan pan hehe

Halim Saufi said...

Insyaallah pan akan berkubur. Mat Sabu pulak bakal lebur

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)