yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, November 16, 2016

DULU PARTI AJARAN SESAT SEKARANG KUNCI UNTUK SATUKAN PEMBANGKANG?


Inilah politik...

6 comments:

Esa Adam said...

Dulu Istana Zakaria Port Klang bukan main kutuk habis. Sekarang bila kena batang hidung PKR defend habis. Itulah Politik lidah bercabang Malaysia.

Anonymous said...

Kata itu yg akan buatnya bakal dicemuh kump pandap.bg pan ,dap lah kunci.tanpa dap pakatan mati.tak sedar yg tanpa pas pakatan jd haprak.dap boleh beri dedak tp utk tegak kan islam ada depa nak kisah.kepala kristian semua duduk dlm dap.buat islampun nak tarik undi sama mcm umno.sudahnya depan puji puja geng islam yg sokong depa belakang sibuk naikkan org org kristian.geng pan ada nak pikir semua tu.dok kebulur putrajaya.sudahnya putrajaya kemana islam kemana.pas masih tetap dijalannya tanpa keraguan bkn spt pan yg ragu ragu krn dap

Anonymous said...

ye laa, dulu ada yang panggil Parti Anak Setan pun ada. kenapa sekarang terbalik pulak tak rasa malu dan segan meminta PAS menjadi ' PENYELAMAT' mereka. Ini yang membuat kami terfikir sebenar siapa yang benar ? Kalau mereka benar mengapa meminta 'talian hayat' kat Parti Ajaran Songsang a.k.a Parti Anak Syaitan ni ? Kami semakin keliru sebab kami di bagitau bahawa tanpa PAS Pembangkang tetap kukuh dan tak dapat di kalahkan, adakah selama ini kami telah selamanya ditipu oleh pihak-pihak yang kami sokong untuk menumbangkan Najib Aduhai adakah semua ahli politik ni memang dilahirkan untuk menipu ?

Anonymous said...

Undeniable, two strongest parties, UMNO and PAS, nak kalahkan UMNO kena guna PAS, nak kalahkan PAS kena guna UMNO.

Kalau PAS dan UMNO pack, tipislah harapan nak singkirkan parti korup.
So, pikir pikirlah sendiri. Tak boleh tidak, pakatan pembangkang kena juga dptkan kerjasama PAS.

Pimpinan pimpinan PH, kenalah rendahkan sikit ego tu.

Anonymous said...

kami ( dengan adanya beberapa orang veteran bersama kami ) mula terfikir, semakin hari kelihatan hala tuju dan kedudukan Pakatan Harapan semakin pudar, seingat kami sejak LGE di kaitkan dengan Kg. Manggis dan Pembelian Banglo dulu semakin hari imej DAP (dengan imej Pembangkang lain amnya) kian tercalar . Kami yang memang telah di cop oleh kawan-kawan sekeliling kami sebagai penentang BN mula menjadi bahan sindiran. Golongan Veteran yang menjadi pembimbing kami juga nampaknya semakin goyah dan semakin terhakis keyakinan diri mereka. Kami bimbang sekiranya ini menjadi sebab kuasa politik orang melayu sudah tidak kukuh dan suara orang melayu makin terpinggir

Anonymous said...

Cakap kat kawan ko tu 2.6b 1dunia sindir... tarak apa la... hidup je kawan ko tu. Hati kecik lembut ko nih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)