Monday, October 31, 2016

ISH AJAIBLAH BENDA NI...


Persoalannya mengapa sekarang kalian menentang?

3 comments:

Anonymous said...

Ada yg menimbulkan, utk perlakuan jenayah yg sama, umat Islam dikenakan perundangan Islam, dan yg bukan Islam tidak dihukum sedemikian, mk dipersoalkan, adakah itu keadilan ?

Jikalah mrk mrk itu dpt mengambil pelajaran dr peristiwa fitnah terhdp bonda mukminin Sayyidah Aisyah r.a., berapa ramainya munafik munafik yg terlepas dr hukuman had, sedangkan sebhgn sahabat yg terlibat dikenakan hukuman had.

Ingatlah ! Hidup tak habis di sini sahaja, bahkan balasan Akhirat lebih besar, lebih utama.

Jika kita tak mampu membantu menegakkan agama, berdoa pun sudah membuktikan keimanan. Jgnlah pula ditentang. Soal berjaya atau tidak, bukan ukuran kejayaan bg para mukminin. Yg penting adalah usaha dan ikhtiar, sekecil mana pun ia.

Anonymous said...

itulah bila PAS bersetuju dengan cadangan satu lawan satu dalam PRU 14 ni, Blogger Mountdweller bagi Komen " * Kang masa bincang pembahagian kerusi akan berbalah lagi.......aku mampos tak percaya puak-puak ni "
lalu saya dengan ini memberi komen yang saya lebih tak percayakan DAP walau DAP mampos dan dihidupkan semula lapan belas kali.. di Blog dia, tapi saya pasti komen saya tu tidak akan disiarkan oleh Blogger Mountdweller tu lalu saya berikan komen yang serupa di sini


Anonymous said...

yg jadi masalahnya ialah fakta,bukan kat pentaksub parti masing2 punya komen..faktanya semua parti sama 2x5 je barua..hehe..ha itu fakta dia