yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, August 26, 2016

KALAU JPJ NAK TAHAN KORANG SBB BAWA KERETA SAMBIL MEMANDU, TUNJUK JER GAMBAR NI KAT DIAORG...


6 comments:

Anti Fitnah said...

Di Malaysia ni, yang bersalah ialah rakyat biasa.
Penguatkuasa sentiasa benar dan suci apatah lagi yang dok kerja di bawah "Di Raja" atau "Urusan Seri Paduka Baginda".

Anonymous said...

Tak salah bawa kereta sambil memandu!!

Anonymous said...

Setuju 1000%

Anonymous said...

org ada kuasa ni kalo ditilik 2x5 gak perangainya sama je mcm org politik..kalo dia buat halal..org lain buat haram...bukti dia jpj tu la..
tggl lagi beza dia xda org taksub kat jpj ni,sebab tu jpj ni dihukum salah dalam hal ni..kalo politik lain sebab ada yg taksub kat dia..dan kalo ditilik2 yg taksub tu lagi teruk dari lembu hehehe..tol x?
ye la bila org lua dari politik buat sama perangai mcm parti yg dia taksub..dia x dapat terima,x betul ni dia kata,otak dia dgn mudah cepat dapat proses/hadam benda tu..tapi kalo parti yg dia taksub buat...halal hehehehehehe..hadam ntah kemana proses ntah kemana...halallll kata dia huhuhuhu

KRi ZeN said...

...berak, sambil buang air besar...

taqiyuddin abd mukti said...

Cakap x serupa bikin...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)