yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, August 11, 2016

JUAL BURGER JER TP GAJI MACAM PENGARAH SYARIKAT...


Tak payah guna SPM, IJAZAH dll hny guna kemahiran memasak burger... Kepada graduan yng menganggur ditambah dengan hutang ptptn, eloklah korang bukak gerai burger tepi jalan drpd tanam anggur... 

5 comments:

Anonymous said...

ada failkan income tax tak?

Anonymous said...

Aduh silap hari bulan LHDN dan Umngok akan wajibkan setiap Pejual Burger kena daftar Perniagaan.Selagi Umngok Pegang Kuasa HARAM selagi tu dikikis Duit Rakyat.

Unknown said...

nnti DBKL angkut gerai tu..

Anonymous said...

Sebab hanya sekadar lulusan srp dan spm lah mereka kerja jual burger. Sekiranya berkelulusan lebih tnggi jangan haraplah nak kerja begini.
Serupa lah dengan kerjaya polis dan tentera. IGP sekarang pun lulusan spm sahaja. Patutlah macam tak berapa pandai. Muka pun tak berapa berseri. Aura yang negatif. Tidak ada sinar terpancar dari karaktet orang yang seperti itu.

Anonymous said...

Apa salahnya LHdn serbu semua penjual burger,aku lagi suka, nanti duit tu dia agihkan pada semua rakyat, yang penting aku dapat Brim, yang PeNting Brim Bertambah setiap tahun dan kalau boleh bagi bulan-bulan RM 1,000 pun jadilah pada aku yang takde keje ni.
(Dengar-dengar orang jual burger ni ada yang cecah 40,000 sebulan, entah betul entahlah)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)