yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, August 1, 2016

MENITIS AIR MATA BILA TENGOK GAMBAR INI...


Kita bersangka baik pakcik itu menganggap DS Rosmah seperti ibu beliau sendiri... Syahdunya....

9 comments:

Anonymous said...

Anak susuan x salah klu salam

Anonymous said...

Pakcik tu nak dedak lemak dan manis keluaran JibMah.

Anonymous said...

Spesis Melayu Umngok.bab Agama Hancur.Big Mama umpama Tuhan yg memberi Rezeki pada kebanyakan Melayu Umngok.Masyaallah.Bertaubat lah Pak Cik Tuaa oooiiii

Anonymous said...

Bangang...!!

Anonymous said...

Senyum Semah tangan dicium beruk mat yih.

Anonymous said...

Tak tau halal haram dah tua terkutuk tu agaknya. Emak sendiri pun belum tentu dia sanggup buat mcm turr.

Anonymous said...

bila seseorang bersalam serta mencium tangan kita harusnya kita menatap wajah yang menyalami kita.bukankah itu peradaban bangsa islam?.

Anonymous said...

teruk nau sakit si jantan tua ni.

Lelaki Dicermin said...

Sebenarnya memang ada ilmu ini kalau kita mengkhehendakinya. Boleh agak ianya haram ke hàlal.ilmu itu supaya.. tak kira sape begitu hormat pd kita.utk menampah apa yg Allah beri kat kita. cuma di akhir2 hayat nanti. Senang contoh yg pernah mengegarkan negara.. ayah pin. Bagaimana anak muridnya tak kira sape terlebih hormat dgn dia. Di akhirnya.. kencing manis juga yg dpt mengalahkan hormat berlebihan tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)