yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, June 6, 2016

BARULAH AKU TAHU PUNYALAH SEKSA UNTUK SEORANG ANGGOTA TENTERA BERKAHWIN...

 Untung siapa dapat menantu askar...

5 comments:

Anonymous said...

Heeeeee..
Xmahu lah aku ng mat pacak ni.
Org senang2 sibuk cari harta..kau sibuk2 nak korbankan diri
Org senang2 bersama isteri dan anak2 kau sibuk2 nak berpisah dgn keluarga
Org senang2 enjoi jln sana jln sini..kau sibuk2 jln masuk hutan

Tak mahu..tak mahu mat pacak

Anonymous said...

Ha ha ha , ye ke? Ramai je askar yg x solat ..

Anonymous said...

auta seorang mat askar .. semua tu tak wujud pun hahhahaa... tanya mat askar tu berapa banyak askar yang gagal ujian airkencing wkakakakaa kononnya nak berlagaklah tu...

Anonymous said...

salam....

saya pernah masuk askar wataniah dulu....tapi solat ni langsung tak ditekankan.....cuma latihan sahaja di tekankan....masa masuk hutan semua orang x solat termasuk lah dengan jurulatih kami....tak tau lah betul ka orang ni cakap????

otakcerdik said...

yang tak solat tu ko....aku wataniah jugak... elok je tunai solat...tak de plak sapa nk ahalang...tak de plak nak tunggu perintah solat dari koamnder baru nak tunai solat...ko jer yg bagi alasan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)