yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, May 12, 2016

MENANGIS POLIS TRAFIK BILA TENGOK GAMBAR NI...


5 comments:

Mohd.Tahir Abu Bakar said...

Kena kerja keras cari duit,Klu tak hujung bulan pdrm x blh nak bayar gaji kakitangan.

Anonymous said...

Jgn kutuk dia, dia pun terpaksa buat tugas ITU sbg kerja dia..

Anonymous said...

Betul tu.rakyat kena bayar gaji polis.sian rakyat malaysia

Mohd.Tahir Abu Bakar said...

Bukan nak kutuk,tapi kelakarlah,kita ini dibodohkan je!Klu tak caya tanyalah kat abg polis,mmg arahan kena cari duit,dia org ni kena arah ,satu hari kena ada target,Klu x capai target,kena bambu dgn teruk. Teruklah malaysia ni!

ib said...

Nasib baik aku tak keje polis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)