yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, May 2, 2016

MENANGIS NAJIB BILA BACA STATUS NI...


5 comments:

Anonymous said...

Lepas PRU14 lingkup le tu........ hu..hu..hu....kih..kih..kih..

Mohd.Tahir Abu Bakar said...

Najib tak kisah pun,ada beribu lagi cawangan umno d malaysia,satu atau dua cawangan x jadi kudis pun.

Cik Minah said...

Jangan memperkecilkan satu dan dua.
Apa jadi dalam kempen presiden US......???
They overlook Donald Trump dan anggap dia pak lawak.
Sekarang Pak Lawak berjaya menguasai peratus undian.
Bak kata Lao Ze - A journey of a thousand steps,
starts with ONE!!!!!!
Beribu-ribu cawangan UMNO, bermula dengan satu dua
dulu. Sesudah itu, baru tsunami.


Mohd.Tahir Abu Bakar said...

Kes 2.6B dan 1MDB pun najib buat x kisah,semua askar2 dia tukang jawab dan dok sokong dia,apatah lagi dgn cawangan umno langsung dia x kisah,yg penting masyukkkk, cik minah oooiii

Cik Minah said...

Memang Najib tak kisah Encik Tahirrrr oooiiiii.
Apa nak kisah sebab kat Kabong, Sarawak beribu-ribu
orang datang nak bersalam dengan dia.
Blog Headbomb kata, "Macam lautan Biruuuuu...."
Bangganyaaaaa............KIHKIHKIHKIH
Tapiiii.....Apa nak diheran beribu-ribu orang
Kabong menyambbut kedatangan Najib.
Bukan ke Tok Nan dah istiharkan Najib 'GODFATHER'
pembaptisan orang Sarawak.........???????

KIHKIHKIHKIH.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)