Monday, March 14, 2016

TESCO BUKIT MERTAJAM AJAR RAKYAT MALAYSIA ERTI KEMANUSIAAN.


3 comments:

Unknown said...

Saya mengucapkan syabas kepada pehak penguruan TESCO kerana sifat kemanusian anda. Di harap kan business di TESCO tersebut lebih maju dan para perkerja nya makmur.Tiap tiap perbuatan yang mulia, tidak kira apa anutan agama mereka ALLAH pasti akan tunjuki jalan keluar setiap masa'alah dengan syarat tindakan kami ikhlas.

Anonymous said...

TESCO mengajar kerajaan malaysia.Bangsa apakah pengurus atau pemilik Tesco tersebut.Melayu? Cina ? India? Beragama apa? Budha? Kristian? atau Islam. semoga pencuri twersebut insaf dan bertaubat setta akan menjadi pekerja cemerlang bagi syarikat Tesco tersebut.

Unknown said...

Tahniah tesco, good public relation, mulai hari ini aku mengutamakan tesco dari pasaraya lain dan yang paling aku benci ialah petronas dan kedai runcitnya. minyak petronas adalah pilihan terakhirku bila dalam keadaan terdesak. petronas adalah pengkayaan kroni hingga terbawa bawa oleh penguasaha stesyen petrolnya, secara umum. oh! ya dihari ini jika kita kecelcom, lebih ramai staff dari customer yang berada dipejabat celcom. inilah syarikat ber pa el typical melayu kroni.