Tuesday, February 2, 2016

INILAH RUPA PEMBUNUH SENYAP DI JALANRAYA (GAMBAR)

 

Kenapa bila buat kerja tak fikirkan nyawa pengguna jalanraya?

SELANJUTNYA DISINI 

4 comments:

Anonymous said...

Jalan raya negara ini terutama sekali di kawasan bandar mempunyai lubang-lubang yang boleh menyebabkan kemalangan jalanraya dan kecederaan dan kematian kepada pengguna-pengguna jalan raya dan kerosakan kepada kenderaan!

Sebilangan orang yang kita pernah kenali telah meninggal dunia kerana lubang-lubang maut tersebut ! Sebaik-baiknya semua mangsa kemalangan yang disebabkan oleh lubang di jalanraya menyaman kerajaan kerana kecuaian kerajaan !

Adakah kerajaan peduli tentang kebajikan dan nyawa rakyat? Jika kerajaan peduli, mengapa lubang-lubang itu dibiarkan mengancam nyawa manusia? Apakah juruteknik, jurutera awam, pengarah, ahli politik dan menteri berkenaan sedang tidur lena di waktu rakyat menderita kerana kemalangan yang tidak sepatutnya berlaku?

Atau adakah sultan atau PM perlu melalui jalan tersebut supaya semua manusia berkaitan tersedar dari mimpi dan terus memperbaiki jalanraya sebelum jalan itu dilalui VVIP?


Na'im Nikmat said...

Saya setuju dgn pendapat saudara...Apakah kita perlu tunggu seorg VVIP terkorban kerana keadaan jalanraya sebegitu baru pihak berwajib mahu ambil serius tentang masalah ini...

Anonymous said...

RAKYAT hanya diperah utk dpt hasil (cukai) sahaja. Kebajikan RAKYAT tidal diindahkan.

Anonymous said...

Masalahnya kita ada pemimpin berfikir menggunakan siku dan kepala lutut...