yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, February 26, 2016

BERASA GELI - GELEMAN PULAK BILA TENGOK GAMBAR NI.


8 comments:

Anonymous said...

UWEKKKKK...PENGOTORNYEEEE

Anonymous said...

Chop chop chop chop chup

usop ali said...

perompak salam pemyamun

Anonymous said...

Assalamu'alaikum...tak nampak pula kesalahan pak cik tu cium tangan pemimpin tu...bagus la tu...tahniah pada pak cik tu kerana telah berjaya menunjukkan teladan yang baik kepada masyarakat... :-) ... dah x ada apa dah nak komen...bersangka baik saja lah kepada pak cik tu...

Anonymous said...

Agak2 makcik baju biru tu nak buat apa...???

Anonymous said...

Mmg geli..geli giler..nk termuntah..

Anonymous said...

apa nama pakcik yg cium tangan tu.macam biasa nampak....dia pun kuat juga nak nampor norang.....

Hidup Najib! said...

Ini bukan cium dah peringkat sedut ni..sedih..inilah standard menteri2 kat mesia ni mengalahkan zimbabwe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)