yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, January 8, 2016

PENGUSAHA KANTIN NI TAKDER HATI PERUT, RUNGUT IBU MURID...


Seorang ibu yng kebetulan menemani anaknya ke kantin sekolah terkejut melihat juadah yng dibeli anaknya langsung tidak setimpal dgn harga yng dibayar...

5 comments:

anonymous said...

Nasi kosong skarang harganya rm1.50.kira mak cik kantin bagi kuah ngan leher ayam free..puan liza patut berterima kasih kat mak cik kantin

Na'im Nikmat said...

nasi banyak tu rm1.50? ini misti geng ahmad maslan...

yen uchop said...

Aku x perslahkan makcik kantin dan tak juga bela mereka, memang itulah harganya, ayampun diimpot. Duitn malaysia makin sehari ciput. hari ni saja ikut kadar rasmi tukaran maybank RM13.12 = 100 BahtTahun 2014 jatuh pada tahap nisbah 1:10 kita dah jadi hina dina kerana dulu dulu bukanlah yang sekarang, dulu dulu $5 = 100 Baht. Itu x kira lagi satu spesis ayam jam.Rubdlinglah dengan AHMAD MASLAN !

otaiblues.blogspot said...

kalau ikut satu orang menteri tu.bawa bekal.ataupun memasak la di memasak la di mana anda bekerja.tp ni budak sekolah.takkan nak masak kat kelas kan?

Anonymous said...

saley1pink hok penting kerjosamo..hok mampoh rakyat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)