yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, December 8, 2015

SELEPAS MELIHAT GAMBAR INI MAKA TERBUKTILAH PM MALAYSIA ADALAH PM PALING ZUHUD DI DUNIA


6 comments:

Anonymous said...

Cina lebih islamik dari org Islam hahaha sebb celik dah Islam tapi sampai mampus tak faham2 islam

Anonymous said...

Macam ni ke cara meraikan tetamu? Ajak makan kat restoran? Nampak sangat PM Singapore tak respect PM India.

Anonymous said...

Time susah cam neh, jamu di restoran pun ok. Jgn habiskan duit rakyat.

Anonymous said...

:-)..mungkin kita perlu bersangka baik dengan apa yang berlaku...kemungkinan PM india yang meminta untuk menjamu selera di restoran makanan india...tentang niat pula hanya tuhan yang tahu...sekiranya benar niat PM singapura untuk menggelakkan pembaziran wang rakyat, kita ucapkan tahniah kepada dia...

Syeikh Uqail Al Manjani said...

cina tu cina kafir, yg ko bangang pi kata lebih islamik tu pehal..mmg semua rakyat Malaysia yg waras tak suka PM Najib,tapi komen ko tu komen org jahil namanya.dah kafir,islamik kepala hotak lu.

Na'im Nikmat said...

Amboi bahasa, sy yakin apa yng dia maksudkan sama seperti yng Syeikh Muhammad Abduh (1849-1905) katakan tentang penghayatan orang bukan Islam terhadap ajaran Islam.

Muhammad Abduh menyimpulkan penghayatan Islam orang bukan Islam dalam kata-katanya yang berbunyi: ``Aku melihat Islam tanpa orang Islam di Barat dan aku melihat orang Islam tanpa Islam di Timur".

Wallahu'alam...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)