yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, December 30, 2015

KALAU KORANG JUMPA AHMAD MASLAN TOLONG TUNJUK VIDEO NI KAT DIA (HARGA BARANG BOLEH TURUN SEBAB GST)



Dengar baik-baik pada minit 6:15 " Harga barang boleh turun kerana GST"... Kepada manusia yang mengundi individu ni dan memungkinkan beliau menjadi seorang Menteri tahniah diucapkan kepada anda... Ketahuilah politikus kurang bijak lahir daripada pengundi yang kurang bijak...

N'N: kurang bijak tu bahasa lembut yng aku gunakan... kalau ikut hati mau jer aku sebut B***H..

3 comments:

Anonymous said...

Dapat CGPA 3.85 tu sbb pakai toyol ja..sbb tu theorinya tak boleh pakai...tak kena dgn yg praktikel
Bengong punya menteri

Anonymous said...

hello pak pak menteri yg ada banyak jawatan tapi tak buat kerja..hangpa ni tak takut ke dgn soal jawab di akhirat kelak..ingat hangpa tu pemimpin@ketua. aku ni yg hanya jadi ketua kpd pokok pokok getah pun takut nanti didakwa kerana terlebih torehan..sementelah pulak hangpa..

Anonymous said...

orang utara kata..
nak habaq mai kalau lagu ni..
namanya menteri kepala butuh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)