Tuesday, November 24, 2015

PEMIMPIN PARTI AMANAH WAJIB BACA LUAHAN KAKAK O.K.U INI...


Walaupun hanya satu undi tapi ia tetap satu amanah...

6 comments:

Anonymous said...

Saya juga seorang OKU (oleh kemalangan) dipapah oleh pak ngah saya ketika mengundi pada pru dahulu di mana saya telah mengundi calon pas ketika itu mewakili pakatan rakyat. Setelah menang wakil rakyat ini telah tidak sehaluan lagi dgn rakan2 pakatan lain dengan mengikut kata tuan guru haji hadi awang utk tidak menyuarakan kebenaran serta hak kami sebagai pengundi@rakyat bagi memperjuangkan kesusahan hidup kami.Apa lagi yg kami boleh lakukan. Kepada siapa perlu kami ajukan kepayahan kehidupan harian kami dgn barang2 yg semuanya di luar kemampuan kami. Kini adun serta tuan guru yg kami sanjung telah berbaik dgn parti pemerintah sehingga melupakan hak kami sebagai pengundi mrk...Kamu semua tidak amanah kepada perjuangan yg kamu sendiri laung-laungkan sewaktu berkempen dahulu..Kami golongan oku@rakyat marhaen amat menyesali kerana telah mengundi kamu. Saya harap kamu sudi terima pengakuan kami..wasallam

De' cipher yuyun! said...

Ape masalahnye..dier menang ats pengundi pr/pembangkang..n dier masih disebelah pembangkang..tp ape citer tok guru kiter bila parti kiter byk menang ats sokongan pengundi pr,alih2 nk pakat dgn umno pulak..eee geramnya aku sebagai pengundi pas neh..

Na'im Nikmat said...

Bila pula PAS bergabung dengan UMNO? Janganlah nak alih isu, isu sekarang tentang rakyat yng mengundi atas dasar parti bukan batang tubuh dan bukan sebab PR.

Anonymous said...

Kerjasama bang, kerjasama dengan pihak yang zalim. Kerjasama dengan pihak yang dibenci oleh rakyat menyebabkan mereka beri undi kepada Pakatan Rakyat tanpa mengira PKR, DAP dan Lebai Malang.

Na'im Nikmat said...

Kalau macam tu bila Lim Kit Siang dan Wan Azizah umum kerjasama dengan UMNO/BN maknanya kerjasama utk kezaliman ker? Cubalah bezakn kerjasama pentadbiran dgn politik... Cubalah jd org yng celik politik :-)

abrarmujahideen said...

Status Quo UMn0 tetap xberubah..istiqamah sehingga kita menang baru bole sistem yg membelenggu dan menindas dpat digantikan yg lebih baik..