yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, November 4, 2015

MOTOR JER BESAR TAPI JIWA KECIL (GAMBAR)


Dah sah2 tu tempat parking untuk OKU, Perbuatan mereka ni seolah2 tak menghormati tempat yng dikhaskan kepada golongan OKU...

4 comments:

Anonymous said...

Kebanyakan mamat moto besar memang mcm neh. Tgk kat highway, dia buat cam jln bapak diorg. Kita naik kereta pun takut tgk aksi diorg. Bukan semua tapi kebanyakannya riak.

Anonymous said...

Terencat akal..... OKUlah tu.

cikmatgelap said...

motor besar tapi otak kecil

Anonymous said...

Bersangka baiklah terlebih dahulu. Berdasarkan foto itu, ada beberapa kemungkinan antaranya;

a) Mereka sendiri mungkin golongan OKU atau,
b) Mereka sedang menunggu kenderaan kenalan yang membawa OKU atau,
c) Mereka hanya berhenti sebentar menunggu rakan tiba. Mereka juga berada berdekatan dengan motor masing-masing supaya boleh dengan segera mengalihkan motor jika ada kenderaan yang membawa OKU tiba.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)